Servicii de… host

Ca blogger ai multe idei pe care doresti sa le imparti cu ceilalti.Insa nu intotdeauna ideile tale coincid cu cele ale hosterului.Ce-l intereseaza pe el faptul ca tu ai o exclusivitate(ai vazut cum l-a calcat pe Boc un tir si l-ai filmat cu telefonul,ai gasit 2 cai frumosi , a plecat Smiley pe Marte, etc),iar tu vrei sa publici imediat pe blog stirea: “cum l-am omorat pe Boc cu tirul(click aici pentru HD)”.Teoretic, acea stire de prima pagina iti poate aduce niste bani frumosi, insa practic, banii se transforma in nervi, iar acestia la randul lor in timp pierdut cu telefoane la firma de host.

Astfel, dupa 2 euro irositi pe telefoane la firma(asistenta pentru clienti ar fi trebuit sa fie gratuita, dar cui ii pasa) afli ca momentan se fac niste imbunatatiri la retea, sau, intr-un termen mai tehnic, “upgradeuri”.

Si astfel apar polemici la telefon(tot pe banii tai) :

-Buna ziua de ce nu pot sa ma conectez la blog?

La care ei iti dau o replica transanta, de genul:

“-Momentan facem cateva upgradeuri.” , “Momentan upgradam sistemul” sau “Momentam facem blogul frumos, vino mai tarziu fata”(daca e o bloggerita la telefon).”

-Dar asta n-ati facut si ieri?

-Da, dar n-am teminat!

Asta in cazul in care daca ai norocul si dai peste o persoana cu oarecare cunostinte in acest domeniu, insa mai “frumos” e cand iti raspunde o persoana de la asistenta tehnica fara nicio cunostinta intr-ale calculatoarelor(doar e criza,nu ?):

-Buna ziua, a picat serverul, ce s-a intamplat?

-E o eroare.

-Bine , dar ce fel de eroare?

-Tu n-auzi ca e o eroare?Revin-o peste vreo doua ore.

O fi o eroare la ei, insa pentru noi, cei care am platit, e o oroare sa vezi cum pierzi bani si trafic din cauza lor.

In ceea ce ma priveste , nici nu detin un blog unde sa scriu stiri in exclusivitate, nici nu l-am calcat pe Boc cu tirul(inca) ,insa am avut de aface cu nesimtirea persoanelor de la asistenta tehnica, care iti raspunde pe un ton in sictir dupa al cincilea apel: “Buna ziua…Cu ce va pot..ajuta…”, apoi iti dau o explicatie cat se poate de stiintifica :”momentan upgradam sistemul de la versiunea 2.001 la versiunea 2.002.Nu stim cat va dura.Sau pur si simplu” e o eroare.Ce vrei sa-i facem noi?”.

Poate sa o reparati.Ca doar de aceea am platit.Sau macar sa-mi dati un mail cu cateva zile/ore inainte,  in care sa imi explicati cand si de ce nu voi putea sa-mi accesez blogul.

Ca si client,consider ca daca vreau sa public la ora 5 dimineata pe blog primele 47 de decrete  din Codul Penal  am tot dreptul , deoarece am platit pentru acel serviciu , iar firma de host este obligata prin contract sa-mi asigure toate drepturile stipulate acolo, indiferent de ora/zi/furtuni/tsunami/alegeri/2012 , etc.Insa poate sunt eu “old-school” si nu se mai poarta bunul simt si respectul fata de clienti.

Gata, ca m-am enervat si uitam sa va spun despre noul concurs organizat de www.tlh.ro .

Si daca intri pe www.tlh.ro, s-ar putea sa te intereseze si un pachet serios de  gazduire web.Sau chiar mai multe.

Important e ca site-ul tau sa beneficieze de cea mai buna gazduire.

Prin acest post particip la concursul Aventuri la gazduit. Detalii pe blogul Top Level Hosting.

Leave a Reply

